7 Şubat 2014 Cuma

AÇIK ÖĞRETİM GÜZ DÖNEMİ DÖNEM SONU SINAVI SONUÇLARI AÇIKLANDI

AÇIK ÖĞRETİM GÜZ DÖNEMİ DÖNEM SONU SINAVI SONUÇLARI AÇIKLANDI
aof sınav sonuçları

Anadolu üniversitesi Açık öğretim fakültesi güz dönemi Ara sınav ve dönem sonu sınavını yapmış bulunmaktadır. Şimdi sırada en önemlisi olan Dönem sonu sınavının açıklanması kaldı, açık öğretim fakültesi ara sınavını yüzde30 dönem sonu ise yüzde 70 olarak almaktadır. Ara sınavından düşük puan almış olsanız dahi, dönem sonu sınavından  iyi almanız dahilinde, o dersi geçebilirsiniz.2013-2014 Güz dönemi dönem sonu sınav tarihi 25-26 OCAK ta yapılmıştır.
   Dönem sonu sınavına girmeden önce Açık öğretimin Çıkmış Sorularına bakmanız faydanıza  olacaktır.Çünkü Açık öğretim, bazen aynısı,bazen benzerini sorabilmektedir.Anadolu üniversitesi yakında sınav sonuçlarını açıklayacaktır.Açık Öğretim Fakültesi dönem sonu sınavı yapıldıktan 3 gün sonra sınav sorularınız yayınlanmaktadır.sınav sorularınızı Anadolu edu tr den  TC kimlik numaranız  şifreniz ile sınav sonuçlarına bakabilirsiniz. Eğer şifrenizi unuttuysanız bile, sadece tc kimlik numarası ile bakabilmektesiniz.sınav sonuçları açıklandıktan sonra düşük aldım diye üzülmeyin, çünkü açık öğretim çan eğrisi,kredili sisteme geçmiştir.Bu sistem ile birlikte sınav sonucunuz düşük olsa dahi, çan eğrisi sistemi ile ders geçme ortalaması 30-35 kadar düşmektedir..
      Anadolu Üniversitesi yakın bir zamanda sınav sonuçları açıklayacaktır..Sınav sonuçları açıklandıktan sonra, genel ortalamanız  2 nin üstünde ise CD,DC ve DD olan derslerinizi de şartlı geçmiş oluyorsunuz.Diğer FF olan olan derslerinizi ise gelecek yıl aynı dönemde tekrar almak zorundasınız.
      Değerli öğrenciler sizler için en önemli olan geçme şartı,dönem ortalaması değil, genel ortalamanızdır.Genel ortalamanıza göre hesaplanmaktadır.
Detaylı bilgi için sayfamızdan bakabilirsiniz :http://www.onlinefotokopi.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder